Dilan_tuana Kizlar beş haftalık hamileyim az önce lavaboya gittim küçücük iki damla kan lekesi gördüm çok korktum bu durumu yaşayan varmı varsa ne yapmam gerekiyor çok korkuyorum 😔😔
Hkk0809 Dilan_tuana aynı şeyi ben de yaşamıştım 5+6 da. Çok ayakta durduysan eğilip kalktıysan olmuş olabilir kan durdu mu hemen sen gördükten sonra ?
Hav12316 Dilan_tuana cnm panik yapma bende de oldu şuan evde yatıyorum igne ilaç verdi dr hemen acile gittim ben yine de riskli sonuçta dr varsa ara yada acile git derim kendini yorma
Bebek-geliyor Dilan_tuana muhtemelen yerleşme kanaması sakin olup doktora gitmelisiniz. Kan değerinize bakılır ve progestan verilir büyük ihtimalle 4+4 de yerleşme kanamam oldu 11 gün sürdü endişelenmeyin bebek yerine yerleşeceği zaman rahim içerisinde kanama yapabiliyor.
blog49de Dilan_tuana canım sakın takma yerleşme kanamasıdır, bende de 6. Haftada olmuştu. Hemen acile gittim birseyin yok dedi eve yolladı. Şimdi 33. Haftadayız 🙏
mucizemibeklerken17 Canim kırmızı ise ihmal etme, bi acile git derim. Progestan veriyorlar hem de keseye bi bakarlar 🤍
Dilan_tuana mucizemibeklerken17 evet küçük damla kırmızıydı doktorum verdi cuma günü progestan her ihtimale karşı onu kullanicam
Hkk0809 Dilan_tuana sanırım aynı şeyi yaşamışız en iyisi bir doktora görün bir şey olacağını sanmıyorum ayaklarının altına yastık koy Progestan başlayabilirler önlem için
Kevakar Progestan verir doktor.iş yapmayın lavabo yemek dışında kalkmayın yatın hep.bnde aynı durumdayım