Herkes baby nesti çok gereksiz bulmuş ama benim arkadaşım çok güzel kullandı çok da işine yaradı ben de aldım daha doğum olmadığı için kullanmadım. Doğumdan sonra bı sure aileniz yanınızda olacak ama sonra olmayacaklar ana kucağı hafif bişi her yere taşınıyor ve bebek de bı sure sonra hareketleniyor çok olmasa da. O zaman ana kucağınin içine koyarsınız siz mutfakta ya da başka bi yerde iş yaparken o da içinde yatar hem sizi görür hem sallandikca oyalanir hem babynestte durunca Allah korusun düşmez. Sizin yataginizda yatarken içerde kanepe de yatarken ya da ailelerine giderken goturebileceginiz 3 4 ay kullanılabilecek bişi bence. Bebek sağa sola dönmeye başlayınca hala içine sigarsa o zaman bile kullanılabilir bı süre. Ben gereksiz diyenleri anlayamadım doğrusu belki başkaları için gereksiz olabilir ama bence alan anneler bu şekilde kullanın faydalı olacaktır diye düşünüyorum