Merhaba arkadaşlar 21-22 hafta arası aşırı ama aşırı saç dökülmesi yaşıyorum bugün temizlik yaptık eşimle süpürgenin içindeki torbayı temizledim halının üzerlerindeki pislikten çok benim saçım çıktı içinden😣 kansızlığım yok tiroid değerlerim biraz yüksek anlamadım hormonlardan mı kaynaklı sizlerde de çok oluyor mu bu durum bakım filan yapıyorum ama işe yaramıyor.Vitamin de kullanıyorum 😕