Cagemeg bende aynıyım canım e bebekte falan indiriimde gördüklerimden aldım hep 5 li hastane çıkışı 30 tl ye aldım düşün 😂 ne gördüysem indirim de 6 9, 9 12 bile aldığım oldu benmde ☺️ Hiçbir şeye yetişemiyoruz vallahi napalım bizi bu piyasa bu hale getirdi 😂