durukiz Kızlar bebeğim akşam saat 7’den beri çok hareketli kızım. Hiç doğum belirtim yok ama normalde hiç bu kadar hareketli değildi. Yoksa bebeğim gelecek mi? Bu durumu yaşayıp da doğum yapan oldu mu?
durukiz MihricanA ya bilmiyorum inşallah öyledir 😂🤲🏼 2-3 haftadır renksiz kokusuz akıntım var. Ama bu akşam hiç olmadığı kadar hareketli. Normalde çok sakin bir bebekti. Umut dünyası 😃 artık doğurayım yaaa
MihricanA durukiz Benimde hep hareketli ya bi değişiklik yok😂 2 hafta önce aşırı akıntım oldu benimde avuc avuc geldi böyle nişan sandim ama degil galiba hala dogmadigina göre
Basilicums 39+2yiz şuan normalde de hareketliydi ama bi haftadır canımı acıtacak derecede hareketli 😇 henüz bi belirti yok maalesef
durukiz Basilicums aynı işte benim de öyle 😃 salı günü tekrar kontrol var 40 hafta dolacak. O zamana kadar gelsin yaaa 🤲🏼