Helly_3212 fatos5306 ya ben açıkçası hiç karar veremedim. Bazı doğum hikayeleri okuyunca sezeryan olsam diyorum. Sonra tekrar normal olsa daha iyi diyorum. Epiduralla da olabilir diyorum. Yani daha hiç karar veremedim açıkçası 🤦🏽♀️