glyanki merhaba , benim doğumum muhtemelen Mayıs gibi olacak. Hava sıcak olacağı için kat kat giydirilmeyecek, ben internetten YouTubedan baya takip ediyorum bu tarz konuları. Genelde içe ince bir zıbın , kendinden patikli yazlık tulumlar iyi oluyor . Adet yerini bulsun diye de 1 tane 10 lu hastane çıkışı , 1 tane isimli 10 lu hastane çıkışı ve 5 Li hastane çıkışı aldım. Kalan hepsi komple ayakları kapalı olan tulumlar, tulumlar başta bebeği tutmaya bile korktuğumuz sakındığımız zamanda giydirmesi de kolay olduğu için çok kurtarıcı oluyormuş. Kafası hangi ayda doğarsa doğsun üşüyeceği için bir de setlerdeki şapkaları kullanacağım , lastikli alt üst takımlar bebeği sıkıp iz yapıyormuş göbek kısmında ondan dolayı pek önerilmiyor