Kızlar 37+5 haftalık hamileyim cumartesi günü sezeryan olucam inşallah ama akşam yemeğini yediğimden beri karnımda çok kötü sancı var gaz sancısı gibi ama afedersiniz gaz çıkışı oldu hatta büyük abdest olarak bile çıktım bi sıkışıklığım yok ama ağrım o şekilde ne yapmayalıyım doğummu başlıyodur su gelişi kanama yok