Herkese iyi akşamlar. 39 haftadan gidiyoruz daha yeni kontrole gittim bir sıkıntı yoktu normal doğum için bekliyoruz. 3 gün sonra tekrar kontrole gideceğim hatta. Mantar enfeksiyonum hep vardı gebeliğin başından beri akıntı oluyordu çökelek gibi döküntü geliyordu hepsine alıştım fakat şu son bikaç saattir anında sanki altıma kaçırıyor gibi bi anda çamaşırım ıslanıyor ne olduğunu anlamıyorum. 3 kez çamaşır değiştim. Sizce enfeksiyonla alakalı mıdır? Suyum mu geliyor? Renkli veya sarı değil durunuk bir şekilde ıslanıyor anında ve duruyor.