ZeynAnk Ben 4. Aydan beri kullanıyorum o vitamini ve çok memnunum. 35+1 deyim. Doktorumun isteğiyle başladım. İlk 3 ay bende de bulantı oldu, hatta 4. Ayın bir kısmı da bulantıyla geçti. Vitaminin etkisi olduğunu düşünmüyorum. İdrarda koyulukta yapmadı bende, idrarın koyu renk gelmesinin genelde sebebi az su tüketimi oluyor, onu bi takip edün isterseniz, günde 3 lt nin altında su tüketiyorsanız koyu renk olması normal