Kızlar sabah 2 saat arayla iç çamaşırımı ıslatıcak kadar su geldi. Sonra hastaneye gittik. Suyun yerinde dediler. İdrar kaçırma olabilirmiş baskıdan dolayı . 1 parmak açıklık varmış ve nstde çok az sancım cıktı ama ben bişey hissetmiyorum. Böyle olan varmı aranızda. Acaba nekadar daha beklerim