O kadar sevindim ki karnım doyduğuna ağzıma lokma almazken döner çekti canım ama çekmek denmez resmen ızdıraptı ama dışarıdan et yemediğimiz için zaten et tavuk balık tiksindim sadece o döner görüntüsü ıslak soslu ekmeği kızartma turşu marul öyle yedim ki günler sonra çok sevindim buraya yazayım dedim aranızda böyle olan var mı😇😂ya çok acayip istediğim şeyi yemezsem karnım doymuyor ve diğer şeylerden midem bulanıyor döner öyle olmadı çocuğum da sevinmiştir bişey yedim diye inşallah 😔🙄😊o beslenemiyor diye çok üzülüyordum