Bdp SeldaErtem açlık 100 tokluklar hala yüksek seyrediyor günde 4 kez insilün turuncu iğne 18-16-16 yeşil iğne . 34 doz vuruyorum
Tugbaren SeldaErtem açlık 85 düzeyinde seyrediyor diyeti boşlamadan 120 lerde ama fazla kaçırdım mı 160 lar çıkıyor malesef
Tansucevizci SeldaErtem açlık 85 tokluk 120 130 arası 8 ünite insülin ve diyet devem ediyorum bakalım 29.+2 deyiz
Bdp SeldaErtem 140-160 arası maalesef diyet bende ters etki yaptı fazla kastığım için 200lere çıktı diyetle şu an sadece dikkat ediyorum
Tansucevizci SeldaErtem amin inşallah bebeklerimize rabbim bize bağışlasın çok korkuyorum ona birşey olacak diye
SeldaErtem Tansucevizci rabbim korktugumuza ugratmasin insallah canim saglikli bir sekilde kucagimiza alırız hepimiz cok korkuyoruz zormus Gerçek ten biraz yüksek çıksa tedirgin ve mutsuz oluyorum
Gulsenela Tansucevizci ben de 29+1 deyim açlık şekerim bi 110 93 90 89 şeklinde çıkınca doktor şeker yüklemesi yapmayıp direk ekdokronomiye yönlendirdi ama daha gidemedim normal besleniyorum hala öyle diyet yapmıyorum sorun olur muki acaba
Tansucevizci Bingol6465 diyetle düşüremedik ki insülin ancak düzeltti doktorum kullanmaz bebek ölür dedi dünyam başıma yıkıldı dakikasını bile geçirmeden kullanıyorum hergün çok korkuyorum tabi rabbim ne derse o olur ama biraz kıpırdamasa aklım çıkıyor
Tansucevizci Gulsenela benim açlık 85leri hiç geçmezdi yüksek allah korusun ama doktorum dikkat etmezsen diyetine uyup insülin kullanmaz bebek ölür seçim senin dedi o günden beri çok korkuyorum şekerim bu şekilde düzende ama az bir hareket etmese aklım çıkıyor
Gulsenela Tansucevizci yapmayın ya ben de korktum şimdi benim çok az hareketleri az az hissediyorum 🥺 hiç diyet yapmadım yarın gidio yine ölçtürücem umarım sorun yoktur