bademsekeri42 Arkadaşlar merhaba 8+2 haftalık hamileyim. Hastanede kan verdim ve beta hcg 98139 çıktı sizce normal mi . Doktorumla yarın görüşeceğim ama kafama takılıyo , bilgisi olan varsa lütfen cevaplayabilir mi ?
Angelsmom29 bademsekeri42 cok normal o haftada öyle cıkar zaten kesenizi görmediniz mi kalp atısı bile duyulur bu degerle
Elbet-birgun-kavusacagiz bademsekeri42 normal Yeni mi.ogrendiniz gebeligi yoksa öylesinemi kan verdiniz doktormu istedi acaba
Hkk0809 bademsekeri42 benim 5+5 de 31 bindi o haftalarda sizinkinin pek üstünde oluyor bir sorun olduğunu düşünmüyorum inşallah bebeklerimiz sağlıklıdır☺️
bademsekeri42 Angelsmom29 evet duyduk canım kalp atışını şükür doktorlada konuştum bugün sorun yok dedi sağol ☺️
bademsekeri42 Elbet-birgun-kavusacagiz doktor istemişti ama ben sonucu netten baktım randevumuz bi kaç gün sonrayaydı