Arkadaşlar 30+6 ikizlere hamileyim dünden beridir ishalim aşırı su kaybim oldu hastaneye de gittik gece serum falan bağladılar 2 3 saat boyunca iyiydim sabah tekrarlar başladı ve sadece ishal değil beraberinde karnimda ağrı oluyo bağırsakların agriyo diye düşünüyorm bugün doktorumu arıcam bakalm ne dicek gözüme uyku girmedi doğum mu başladı diye şu ağrılardan başına gelen var mi varsada nasıl kurtuldunuz