Suzii-90 mommy00 kuru dut tüketiyorum bağışıklık sistemini güçlü tutmaya çalışıyorum probiyotik falan kullanıyorum ara da kefir de içilebilir arada sarımsak da yutuyorum
[silindi] Bende yatmadan bir bardak suya bir kaşık doğal elma sirkesi koyup içiyorum umarım faydası oluyordur
aysh benim küçük kızımda da çok oluyordu idarar yolu enfeksiyonu ilaçlarla geçsede tekrarlıyordu en son çareyi kızılcık marmelatı hoşafıyla bulduk çok şşkür kızılcıktan sonra hiç olmadı soğan suyunada iyi diyorlar ama gebelere önerilmiyor
Msydn6 mommy00 ilaç fitil vs demi çözüm olmadı bende de 2 hafta önce başladı antibiyotik suda eriyen ilaç vs yazmıştı doktorum kullandım ama sürüyor gibi halen sonrada fitil verdi şimdide onu kullanıyorum bakalım ama idrarımda yanma vs yok akıntı şeklinde döndü bakalım oda geçer mi 🙄
Bibebisgordumsanki mommy00 geçmiş olsun benim birde böbrek taşı var o zaten enfeksiyon yapıyor. Gunde en az 2.5 litre su icin bebek için de cok iyi ve gece yatmadan önce bir bardak su icin gece boyu böbrekler susuz kalinca da enfeksiyon daha kolay oluyor.