Regl olmadan once test yapdim birkac kez pozitiv.wimdi regl gecdi test yapiyorum negativ.nasil oluyor anlamadim(( bugun doktora gidicem.pozitiv cikdigi zamanlarda kendimi zaten halsiz hiss etdigim icin yapmisdim.amma 2gundur daha iyiyim testde neqativ.