Elifhusna Handeekar ara ara sancılarım oluyor ufaktan kasık ağrılarım var onun dışında gelmeye niyeti yok bebisimizin kilosuda gayet iyi karnım da çok aşağı düştü bi kaç saat sonra 37+5olucaz😁🐣
remkocc Handeekar bizim bebiş zayıf maalesef en fazla 3000 doğar demişti doktor yarın kontrole gidiyorum 39oluyoruz tam bakalım ne diyecek
Habibe02 Handeekar 37+3 gebeyim ve bacak agrılarım zirve yapmıs durumda uyuyamıyorum artı yalancı sancılar cok fazla . Bebegım 3100
gamzelim2234 @Handeekar bacak-kalça ağrısı dışında hiç bir şikayetim yok karnımda bayağı aşağı düştü ama ne gelen var ne giden karın ağrısı bile yok bebişin kilosuda baya önden gidiyor bu gidişle zorunlu sezeryan olucam gibi sizin nasıl
Handeekar gamzelim2234 Bende sezeryan olucam 20 sinde benm bebek ters kilosu nedir bebeginizin benimde biraz onden gidiyor
fatos5306 gamzelim2234 bende de 37+5 teyim bikaçgündür aşırı bi kalça bacak ağrısı var bildiğin topallıyorum doğum yakın olduğu için sanırım