Sevimlimisra bildigim kadarıyla doğum yok, behiye hanım da gayet iyiydi gebeliğimi öğrendiğimde ilk ona gitmiştim çok güzel ilgilendi. Sonrasında devlet hastanesinde devam edip etlik lokman hekimde doğum yapmıştım. Devlet hastanesi yeni yapıldığı için orda da doğum yoktu olsaydı pursaklar devlet hastanesinde doğururdum