Semabkr Hanimlar 35 haftalık hamileyim. Göbek deligimi kasidigimda veya dokunduğumda hiç birşey hissetmiyorum. Orası özellikle etrafından daha sıcak ve hissizlik var. Bu normal mi aklıma takıldı bir an..🤔 acaba sorun mu var demekten kendimi alamadim
prensssannesiii Semabkr az önce bnde aynısını eşime diyordum hissizlesme var nedense diyordum. Böyle cimcikliyorum orayı hiç his yok acısını falan hissetmiyorum
prensssannesiii Semabkr bı kaç gündür öyle bnm önceden yoktu bnde anlamadım bı sorun mu var acaba diye düşünüyodum sizin postunuzu gördüm . Netten araştırdım ama bisii bulamadım bnimde aklıma takıldı yani 🤔
Semabkr prensssannesiii bende netten baktım bulamadım. Bende de var bı kaç gündür yeni değil. Doktoruma sorayım olmadı. 😏