Kuru kayısı, kuru erik, duphalac şurup, kefir, kayısılı meyve suyu, süt, zeytinyağı… 3-4 gündür bunları deniyorum, duphalac ilk içince biraz rahatlattı. Dün konserve mısır yedim, o da etkili oldu tavsiye ederim eğer zararlı olduğu için tüketmem demezseniz… Hayatımda hiç böyle olmamıştım, çok zormuş. Ben bir de 34 haftalık hamileyim, karnım taşlaştı 🥴