Karın ağrım ve vajinamda sızlama vardı.Dün akşama doğru doktora gittim baktı bir sorun olmadığını söyledi.Bebeğin ayakları vajina tarafındaymış ağrı ondan dedi.Gece lavaboya kalktım çok zor yürüdüm karnımın ağrısından😕Karnımda ara ara ağrı oluyordu ama son 1 haftadır arttı Gyno Ferro Sanol kullanmaya başladım ondan olabilir mi? Kullanıp aynı sorunu yaşayan var mı?