Edactnr Kızlar merhaba 4+4 günlük hamileyim ama sanki adet olucakmış gibi sancım var sizde de oldu mu acaba
ozdenarda Edactnr evet bendede oldu surekli tuvalete gdiydm sanki adet olucakmsm gibiydi o yerlesme agrisindan kaynakli oluyo kahverengi akinti ve kanama olmadigi surece hic korkma
Hande Edactnr rahim büyüdüğü için adet olucakmış gibi kasık sancısı oluyor sanki heran hasta olucak gibi 5. Ayımda bitti ilk gebeliklerde daha çok görülüyor kasık ağrısı korkma cnm rahat ol akıntın olmadığı sürece 😊
GkeCanKaran Edactnr 5+2 bnmde. Aynı adet sancısı gibi ağrılarım var devam ediyor.Normal olduğunu söylediler.
ZeynepKara Edactnr 4+5 benimde ağrım oluyo belimde ağrıyo bunun yanında aynı adet belirtisi gibi ama çok şükür lekelenmem ve kanamam yok 😌
Edactnr Hande akıntı derken beyaz akıntı var onu da bi forumda okurken normal olduğunu duymuştum normal mi sizce
Edactnr Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım geçen gün 350 çıktı kan değerim bugün 650 bişey olur diye çok korkuyorum
NilayHanliAltuner Bende 5+4 teyım. Benımde kanamam oldu bugun acık pembe sonra kırmızı oldu. Doktora gittşm dinlenceksin yatıcaksın dedi. Agrılarım da vardı. Arada devam ediyr