Gbaslanbay Suan hastanedeyiz bebişim yanımda allahıma şükürler olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah öğlen 17.41de dünyaya geldik
Mccg Gbaslanbay sağlıkla büyüsün prens maşallah rabbim uzun ömürler versin insaalah sizde bir once toparlarsınız kendinizi