Dalga mı geçiyorsunuz bazen merak ediyorum 😂çoğu gebe 20.haftadan itibaren hissediyor hareketlerini atışlarını falan sizin hissettiğiniz göbek deliğimizin orda atardamarlar var onların atışını hissediyorsunuz ayrıca öyle göbekten bebeğin kalp atışı hissedilmiyor 😂eğer öyle hissedilseydi muayene gittiğimizde doktorumuz kalp atışını açmazdı kese görmeye gittikten sonra kalp atışını da ayrıyetten duymaya gitmezdik evde oturduğumuz yerden 😂😂😂