songulshn Kızlar adetim normalde bugündü olmadım idrar testi yaptım negatifti böyle olan sonradan hamileliğini öğrenen var mı bide kan testi ne zaman yapmalıyım yardımci olabilir misin ?
Maeulle songulshn biraz zaman geçsin varsa rahime iyice yerleşsin kanına karışsın ama ümit etme iki sonuca da kendini hazırla inşallah vardır da 🙏 bende adetim geçtikten 20 gün yaptım hatta 2 ay adet görmedim ümitlendim ama negatif 😏
Rojbinizgi35 Adetimin üstünden iki ay geçti ama her hafta neredeyse test alıp yaptırıyordum hiçbirinde çıkmadı ama annemin kardeşlerimin baskısıyla 2ay sonunda bir test daha aldım ve çok şükür şuan 32 haftalık olduk 🤲🤲
songulshn Rojbinizgi35 Aaa canım tuhaf olmuş biraz 2 ay sonra çıkması ama senin için güzel bi haber olmuştur Rabb’im kucağına almayı da nasip etsin inşallah canım kan testinde kararsız kaldım canım
Rojbinizgi35 songulshn biraz daha bekle canm çünkü her gebelik bir olmuyor geç dollenmede olabiliyor çünkü bir kaç hafta bekle istersen sonradan kan testini yap bence