Selam kızlar.. 30 haftalık hamileyim doğumum yaklaştıkça korkularım arttı… Ben ilk doğumum da kızım ters geldi diye mecbur sezeryan oldum ikincide normal istiyorum ama almanyadan covid den dolayı eşleri almıyorlar hastaneye yalnız yapabilirmiyim nasıl yaparım diye düşünüyorum… Sezeryan olsam en azından günü ve saati seçebilirim ona göre büyük kızımı birine bırakıp eşimi yanıma alabilirim kızıma bir gün öncesinden yemeğini alışverişini yapabilirim küçük daha bir buçuk yaşında anliyacginiz planlı Bi şekilde doğuma girerim aklı. kızımda kalmadan çünkü ona bakacak kimse yok eşimden başka… ilk sezeryani baya ağrılı geçti 1 ayda anca toparlandım şimdi daha mı iyi geçer yine mi çok kötü olurum büyük kızıma evde nasıl bakarım çok korkuyorum siz nasıl yaptınız ikinci sezeryan olanlar neler hissettiniz :(