Kardelen_nm Seliminannesi23 Benimde ilk ay böyleydi ağzının kenarlarında hafif süt birikintisi varsa sütünüz yetiyor ve doyuyordur benim sütüm bir Aydan sonra aşırı gelmeye başladı fışkırp duruyor hatta yere damlıyor o derece çok geliyor şuan