Elifkursun Ilk 3 ayinda cok fazla kilo alan varmı ben baya bir kilo aldım gobegim simdiden kocaman ve herkes kız göbegı bile diyor gunde en az 5 ogun yiyorum surekli acikma durumu var bunlari yasayan varmı
sinefil Elifkursun Kaç kilo aldınız ben tartılmaya korkuyorum , çünkü çoğu yemekten tiksindim. Tost, sandviç, mantı ve makarna gibi hamur işleriyle yaşıyorum 🙄
mucizem2222 Elifkursun bugün 17 hafta yani 4. Aya giriş yaptım.Normalde 80 kilo ile şişman hamile kalmama rağmen şu ana kadar 1.600 kilo almışım ama yaklaşık 3 4 gündür iştahım iyice açıldı özellikle geceleri napicam bilmiyorum sütle ve yoğurtla geçiştirmeye çalışıyorum 🙈🙈