MeRaLm 38 haftaya kadar oraya gittim şuan 39+5 özele geçtim doğım için çünkü şehir hastanesinde normal doğumda refakatci ziyaretci yok sezeryan da tek bir kişi alıyorlar değiştirmek felan da yokmuş refakatciyı birşey lazım olsa kim alıp getirecek o yüzden özele geçtim ama 38 hafta cok iyi ilgil2ndiler