Anneolmak38 Kızlar öncelikle merhaba doktor femera 2.5mg verdi adetimin 3.günü basladım ve 6 gün kullandım çok şükür ovülasyonum oldu, Sorum şu 2 gün yumurtlama devam etti o 2 günde birinde esmle tartıstık değerlendiremedi 2.günde eşim uyudu 🤬 Bugün de yine ovülasyon yaptım testim silikleşiyor çatlamak üzere galiba bi bakarmısınız bugünü değerlendirelimmi? Yumurtlama zamanında yapamadığımız için tutmama ihtimali varmı yoksa çatlama günümü çocuk tutar? Bilgisi olan yazabilirmi yumurtlama günlerini değerlendiremediğimiz için çok umudum kalmadı bu aya moralimi çok bozdum [url=https://hizliresim.com/rDhmBW][img]https://i.hizliresim.com/rDhmBW.jpg[/img][/url]
Pelinbyrktrlr Anneolmak38 valla canım biz de çizgi silindikten sonraki günü değerlendirmiştik. Silindiği gün anında çatlıyor diye bir şey yokmuş doktor söyledi. Benim ovu testimde 15 gün silikleşmişti ama yumurta 17.gün çatlamıştı o ay doktora gitmiştim rutin smear testi için 17.gün bi baktı yumurta var 20mm olmuş bugün çatlar demişti. Demem o ki değerlendir ne olacağı hiç belli olmaz
Garipyolcuu Anneolmak38 bende yapıyordum testi çift çizgi belirgin olduğu ilk üç gün ilişli bir gün ara diğer gün yine ilişki oldu testi aldığım yerde öyle önermişti sen Gine’de 3 gün üst üste dene bir gün ara ver diğer gün yine yap çıkmadık candan Ümit kesilmez derler sen değerlendir
Dudumrtk Canım yumurtlamayı değerlendirmek de önemli ama çatlama günü de çok önemli değerlendirebilirsin bende yumurtlama günü tek yapıp çatlama ile birlikte hamile kalmıştım inş en kısa zamanda güzel haberler alırsın 🙏