Esma35 Arkadaşlar bu bezi kullanan memnun kalan varmı acaba tredyolda gördüm şuan 1 numarası 32 adet 30 TL 2 numarası 34 adet 30 TL yanında da 1 paket ıslak mendil hediye
Seherkaraca Ben aldım canım denemek için 1 paket bebiş daha doğmadığı için kullanmadık ama yerini çok beğendim, inşallah kullananlar yazar
Esma35 Seherkaraca bende şimdi gördüm sipariş verdim yorumları güzel ama sanırım daha çok yeni 😌 inşallah canım çok sağol 🙏