Anne03433 Merhaba arkadaşlar 36. Haftaya girmek üzereyim. Bebeğimin herşeyi tamam ama isim konusunda biraz kararsızız.Begüm Ada nasıl sizce?
ipekkkkkkk7 Anne03433 Yani güzel de artık herkes de var o ısimler ben kızımın ismini Hayrun Nisa koyucam insAllah yani daha güzel isimler var yani yine desenin kararın
Birmelekannesi27 Anne03433 bence Ada ismi tek daha güzel canim ayni sorunu bizde yasiyoruz Insallah Hayirlisiyla gelir bebislerimiz