BurcuE_ 5 haftalık hamileyim sık sık adet sanıcısına benzeyen ağrılarım oluyor sanki adetim başlayacak gibi . Sizde de var mı bu durum🤦🏽♀️
Mlksezr BurcuE_ ilk başlarda zaten öyle oluyor hamilelik belirtisi adet belirtisi gibi oluyor ama siz yinede doktorunuza danışın tabi. Benimde adet ağrısı gibiydi doktora sordum yerleşme ağrılarıdır demişti
mlkkk BurcuE_ Çok normal başlarda yerleşme ağrısı sonradan kese genişledikçe adet ağrısı gibi oluyor 8.9.haftaya kadar devam eder sonralarda ara ara yine ağrılar girebilir içiniz rahat olsun
0znur Vücut adet düzenine bir süre devam ediyor. Hamileliğe alışana kadar 😅 doktorunuza gene de soyleyin kontrolunuzde
ipekkkkkkk7 0znur Canım sen nerelisin ??? Sanki seni tanıyorum acaba o musun bilemedim profilin de net değil 🥰🥰