Tugce_09 35+5 dün gece aniden giren bir kramp ve sanci ne yatiriyor ne oturtuyor kasiklarimdan belime dogru tüm karnim sanci seklinde adet sancindan beter kan leke benzeri hic bisyim yok girdimi nefes aldirmiyor nedir bu acaba sizde dogum sancisimi 🤱🤰😒😒😒😒
Enfall Tugce_09 yarın bi doktora git bnce doğum ağrısı olabilir 🤷🏼♀️ 2 kere doğum yaptım aynı şekilde sancı geldi mi nefes aldırmıyorum ve belden giriyo. Bize de hbr verirsen sevinirim 😘
Tubi50 Tugce_09 Bende de aynı durum olmuştu vajinal enfeksiyon olmuşum bi muayene ol istersen birde sıcak su torbası ile ayaklarımı hep sıcak tuttum faydasını gördüm.
haziranin25i Tugce_09 37+1 deyim bugün doktoruma sordum sancı nasıl olur diye doktorum da sancin var ama dinlendiğinde geçiyorsa korkma fakat sancin var ama dinlendiğinde geçmiyorsa direk beni ara hastaneye gel demişti. Doktora gözüktünüz mü durumunuz nedir şuan?
Kesosmom Bende aynı sancıyla dün gittim doktora aynı jaftalardayım kanala girdiğini yumusama olduğunu söyledi yanlız nst de sancı ve açılma cıkmadı eve geldim bende anlamadım 😕
Tugce_09 Kesosmom cok sidettli ya nasil nst de cikmiyor nefes kesiyor arada bakalim yarin bana ne dicek dr
123aysenur Tugce_09 bende De nst de 1 gün öncesi sancı çıkmadı ertesi gün doğurdum sancılarınızı kontrol edin 5 dakikadan koşa sürüyorsa doğum başlıyor dur
Tugce_09 Enfall bnimde üçüncü hamileligim ikiside sezaryan ikiside cok farkli hamilelik gecirdim bu cok farkli 33 haftadan beri ara ara oluyordu iki gündur hic gecmiyor bitsin artik kivamina geldim tobe yarebbim isayan eder gibi ama inan cok zor 🤰😔
Tugce_09 Enfall şimdi kotrolden geldim hanimlar sancım ve kramplarim varmiş bol su icip dinlenin dedi egerki artar ve nişan gelirse beklemeden geli dedi suanlik durum böle 🤰
Enfall Tugce_09 ah canım seni en iyi ben anlarım bnm hamileliklerimde hep bu haftalarda ağrılı geçer sen bi görün doktora sezeryan da olsa ağrın gelebilir bnm sezeryan olan Arkadaşımın da senin gibi bu haftalarda ağrısı gelip hastaneye gittiğinde doğum başlayacak dediler serum iğne vs yaptılar durdulardı
Tugce_09 Enfall 33 haftalikken erken fogum riskinden 1 gece yattim çiger gelistirici igne tedavisi gördüm o günden bu yana böle agrili 😒
Enfall Tugce_09 Rabbim şifanı versin inşallah canım inş korkulacak bir şey değildir. Sağsalim alırsın bebeğini de kucağına 😌
Enfall Tugce_09 ayy hadi rabbim hayırlı bi şekilde vakitli saatli kurtarsın canım dikkat et inşallah 😘