mrvears 30+2 karnımın bi yerinde sertleşme toplanma oluyor bu haftalarda bunu yaşayan var mı ? Normal mi yada bu kasılmamı
Esra2580 mrvears benimde oluyor ozellimle sağ tarafı ara ara oluyor neden acaba bebek hareketliyken daha çok oluyor
Seherkaraca mrvears karın setleşmesine kasılma diyorlar canım. Ben 35+2 deyim zaman geçtikçe daha çok yaşanıyor bu durum
senaack mrvears canım bende 30 hafta öyle oluyordu geçen gün doktora gittim sordum nst yaptı sancı çıkmadı sıkıntı yok dedi bebek toplanıyor kendini kasıyor olabilir
Ayssmom Mervesezer birde bebek mıncıklıyo sanki bir kaç bişe okudum kasılma diyen var, bebek yer açıyordur diyen var, poposunu yaslamıştır ondan şişiyordur diyen var
Mervesezer Ayssmom bende ayın 19unda gidecem sor bakalım neymiş sımdıden merak ettım valla burdan yanıtlarsın haberdar et ❤️
mrvears Seherkaraca karnın komple şertleşmesş mi yoksa bir kısmının mı? 30. Haftalarınızdada oluyor muydu
Ayssmom Mervesezer salı günü bunaya etiketle beni mutlaka yazarım diğer türlü bulamayabilirim konuyu 💜
Efile Selam kızlar eğer bebek bir tarafa toplanıp sertleşiyorsa,ve bu düzenli aralıklarla ağrılı şekilde ilerliyorsa doktora danışmakta fayda var.Diğer türlü ara ara olması normal dedi doktorum.😊