Masmy burda birçok insan cinsel ilişki olmadan sadace denerken bile hamile kalan onlarca insan varki bilseniz şaşırırsınız . Bende vajinusmusla savaştım ilk birlikteliğimde de hamile kaldım yani tedavim de yarım kaldığı için hala eşimle birlikte olma korkum devam ediyor bunu yaşayan insan bilir yaşamayana konuşmak çok kolay oluyor sevdiğiniz insanla evlisiniz ama onunla birlikte olamıyorsunuz resmen kendinizi eksik bir kadın gibi hissediyorsunuz çok zor bir durum gerçekten ben eşimle boşanmaya kadar düşünmüştüm bu hastalığı atlatmadan önce hiç olmayacak gibi geliyordu eşim hep destek oldu allah razı olsun rabbim bunu yaşayan herkesin yardımcısı olsun