2melek_annesii bukabu cok normal son haftada benim ki afedersin pipi gibi duruyodu 😊😂dogumdan sonra düzeldi
Neslihan1903 bukabu normal canım gebelik haftası ilerledikçe çıkıyor benim daha çıkmadı ama baya öne geldi okuduğum kitapta yazıyor
Azrabetulunannesi bukabu 28+0. haftadayım Göbek deliğim eskisi gibi içeride değil fakat dışarıda da değil ben çıksın istiyorum ama 😅
Fatma2277 bukabu 26+4 benim de su an düzlenmeye yakın bir halde çok korkuyorum dışarı çıkacak diye en gıcık olduğum yerlerden birisi göbek deliğimdir kendim bile dokunamam bir de çıkarsan ne yaparım bilmiyorum
bukabu Fatma2277 valla bende öyle hic elleyemem hala da pek dokunamıyorum ama benim pek derin değildi zaten göbek cıktıkca fırtladı demek :)
Safiyenur_kaplan bukabu çok normal 32+3 bizim de göbeğim bazen içerde bazen dışarıda büyüdüğü için benim ki çoğunlukla ya poposunu yada kafasını dayıyor ulturasonda doktorumuz göstermişti
haziranin25i bukabu çok normal kuzum. Benim göbek deliğim de dışarı fırladı resmen ayrı bir cumhuriyet gibi duruyor 😂🤭