2melek_annesii Kızlar indirdim ama nasıl kullanılıyor sohbet kısmında kimse yok bende ya da yanlıs yere mi bakıyorum Bi bilgi verin
cryingbaby 2melek_annesii rehberinizle baglamaniz lazim, sagdaki profil ayarlari gibi olan yere basin kisi listem yazacak, ordan cikiyor kisiler
2melek_annesii cryingbaby kişi listesi yazıyor tıklıyorum numara ekle gibi bişey cıkıyo cnm tek tek mi herkesi yazcam
cryingbaby 2melek_annesii rehberinizi bagladiniz dimi? Bagladiginiz halde kimse yoksa bip kullanan yoktur rehberinizden