Melek12 Arkadaslar kızımız olacak Allah ızın verırse 10 taneye yakın tulum aldım cok mu almısım ve daha neler almalıyım bılgılendırırmısınız tesekkurler
2prensessannesi Melek12 hepsi 0-3 3-6 ayliksa biraz cokolmus bazilarini buyuk alsaydiniz iyiydi🙂) dogum ne zaman yaz cocugumu kismi
CerenSelvi Melek12 bizim tulumumuz üç tane 😅😅😅 her şeyden azar azar hazırladık çabuk büyüyorlar giyemeyecekler zaten
Nurevrenli 0 3 için çok alma çok çabuk büyüyolar benimde aynı zaman doğumum henüz başlamadım alışverişe 😊 ufak tefek şeyler aldım biberon zıbın çorap yelek vs bebeğin durumuna göre alıcam 😊 tombiş ve uzun gelme ihtimali var