ozi52 Busrauysal Öncelikle panik olmuyoruz. Sonra doktoruna haber veriyosun canım. Eger lekelenmen çoksa hastaneye de gidebilirsin… Az az varsa sırt üstü uzan ayagnın altına da yastık koy. Progestan vermişmiydi doktorun?
BegumIscanTunc Busrauysal canım önlem amaçlı acile gitmen daha iyi benimde 6+3 te leke sonrası kanama oldu az bişey acile gittim kontrol edildi herşey yolundaydı önlem amaçlı iğne yapıldı ve progestana başlatıldı şuan 11+4 haftalığız sende acile git önlem al
Busrauysal ozi52 yok vermedi canım sadece prostat depo vurul uzan dedi yarın tekrar gözükeceğim doktora ama bel ağrılarım var
Busrauysal BegumIscanTunc yarın kendi doktoruma gideceğim umarım birşey olmaz çünkü ben hamile olduğumu öğreneli 1 hafta oldu ve bir hafta önce rahatsızım diye akciğer tomoğrafisi çekilmiştim birde antibiyotik serum yemiştim o yüzden korkuyorum
ozi52 Busrauysal İnşallah bişi olmaz… Emin ol rabbim sana yazdıysa o minik mucizeyi. Onu kimseler alamaz senden… Yarın güzel ve hayırlı haberler alman dilegi ile 🤲🏻🧿💙
BegumIscanTunc Busrauysal Allah’ın izniyle bişey olmaz canım sen şimdilik yat Uzan ayağa fazla kalkma