nazlcandrli Merhaba kızlar icinizde hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu geçiren varmi ne kullandınız nasil gecti.
Sumsumm Ben gecirdim canim hala da devam ediyor ama cok sukur agri falan yok bende. Fitil ve suya katilan ilac verdiler onlari kullaniyirum sadece. Evde ozel olarak yaptigim birsey yok ama bol bol su iciyorum sende cok su ic