Kizlar ozur dilerim kusura bakmayin ama ben karnimdan dolayi genital bolgeyi goremiyorum ve kil donmesi sorunlarim var lazere gidiyordum duzelmisti ama hamile oldugum icin biraktim yine kil donmeleri agri batma kasinti vs sorunlar yasiyorum goremedigim icin kendi basima mudahalede edemiyorum ama hamilelik skntilari yetmezmis gibi bi de bununla ugrasiyorum internette falan arastirma yaptim bitkisel kur vs baktim ama uygularsam belki bebek icin zararli olur ne yapacagimi bilemedim daha once bi cok kez krem kullanmistim lazere baslamadan once bi faydasini gormemistim en azindan kasinti ve agrinin gecmesi icin sizce ne yapabilirim sizinde boyle sorunlariniz var mi afedersiniz ne giyinsem rahatsiz ediyor yururken bile batiyor rastgele biseyde yapamiyorum bebekten dolayi . Sizin uyguladiginiz bisey varsa bende bi denemek isterim😞😓