Selam kızlar hayırlı akşamlar benim genital bölgem de varis var ikinci hamileliğim 37. Haftamdayım ilk hamileligim normal normal doğumdu ilk hamilelikte doğum anında atılan kesik yeri falan komple varis genital bölge olduğu gibi varis anlayacağınız doktora gittim iki gün önce kadın doğum üzerineydi hastane sadece bir eğitim araştırma hastanesine kadın doğum bölümüne gitmem gerektiğini söyledi orası tekrar normal doğum yapabilir miyim yoksa sezeryan mı olmam gerektiğini söyleye bilirmiş eger sezeryansa da bana bi kâğıt vermesi lazımmış doktorun böyle birşey yaşayan oldu mu hamileliğin de normal doğum mu yoksa sezeryan mı oldunuz öğrenmek istedim şimdiden teşekkür ederim ciddiye alıp okuyan herkese tekrardan hayırlı akşamlar🌸