Ben uzun gecelik giydim ve de rahat ettim. Normal doğum yapmıştım dikişlerim vardı. Pijamayla rahat edemedim tuvalet vs.bi de çok terlemiştim ben. Ince bir örtü çarşaf vs. Olsun yanınızda ortunmeniz gereken birisi gelince cekiverirsiniz üstünüze. Yine pijama da olsun yanınızda. O an belki onu giymek istersiniz riske atmayın rahatlık o an önemli