kindersurprise Merhabalar bugün ultrasonda bebeğimizin duruş posizyonu böyleydi normalde tüm ultrason resimlerinde başı yukarda olurdu sırt üstü yatar pozisyonda, şimdi yüz üstü görünüyor doktora da sormayı unutmuşum o esnada normal midir acaba bakar mısınız
Bittercikolata kindersurprise hahahhaha bu da bişey mi benimki baş asagiydi resmen doğum pozisyonu gibiydi😂😂
060631 kindersurprise Normal endişe etme😊 20. Haftadan itibaren de baş aşağı durmaya başlayacak, bu duruş kanala girme duruşu ile aynı şey değil, şimdiden söyleyim, korkmayın 😃
mom77 kindersurprise bizim minişimizde genelde böyle çıkıyor ultrasonda suan nasıl bılmıyorum hep yüzüstüydü 😅 doktoruma sordum doguma kadar nasıl ısterse oyle dursun dedi doguma yakın bas asagı dursun yeter dedi (:
kindersurprise Bittercikolata içim rahatladı ben de bir gariplik mi var diyorum sabahtan beri 😅 kaç haftalıktın peki o zamanlar😃
Bittercikolata kindersurprise ne demek bebek sürekli dönüyor biz hissetmiyoruz ama içiniz rahat olsun🤗
kindersurprise Nur_tanem canımm ben kız hissediyorum ama doktor daha söylemedi 12+1 haftalığız kıza mı benziyor🙈🥰
Nur_tanem kindersurprise 😍 nuba göre kız gördüm canım ben ne bilim 😍 Rabbim gönlüne göre versin inşallah
kindersurprise 060631 oh çok rahatladım inanın ki sabahtan beri bebiş neden böyle duruyor diye taktım kafama 🙏
kindersurprise Nur_tanem amin canım benim çok iyi oldu vallahi cinsiyet tahmini almak ☺️😍 nub ne oluyor pekii
Nur_tanem kindersurprise nub teorisi yazıp bakabilirsin canım bebeğin cinsel organının oluştuğu yerde çıkıntı oluşuyor ya o karşıya bakıyorsa kız hafif yukarı bakıyorsa erkek oluyor seninkinde bariz havaya bı çıkıntı yok karşıya olarak gördüm ben çoğu kişide de tutuyor 😇
Merveee6 kindersurprise canım seni üzmek istemem zaten kaybetmişsin yavrunu öncelikle başın sağolsun benim bebeğim 17. Haftaya kadar hep bu şekildeydi ve maalesef bende kaybettim Allah öyle yazmış inşallah yine bi yavrun olur bebekleri böyle gözüken anneler görünce hep kendi bebeğim aklıma geliyor inşallah bişey olmaz diyorum 😔