Kızlar dün akşamdan beri az az adet sancım başladı gidip gelen bir sancı. Belime az az vuruyor. Karnımın sol tarafında az bıçak saplanıyormuş gibi. Ve bu iki akşamdır yatağa uzandığımda alt bölgemde bıçak saplanıyormuş gibi oluyor. İki gündür de karnım çok sık sertleşiyor. Ağrılarım çok hafif yani. Vücudumda böyle bir huzursuzluk oluyor. Doğumum yakın mı acaba? Artık gelse😅🌸