Hayalet Facebook’un reklam gelirleri düştüğü için whatsapla işbirliği içinde olacaklarmış, sözleşmeyi kabul etmeyen kullanıcı whatsapı kullanamayacakmış. O yüzden herkes bip telegram falan indiriyor 🤣 koskoca Mark zubergin de bizim whatsap konuşmalarımıza ihtiyacı vardı zaten