cnntylmz Kizlar adetim 9 gün grcikti. Adet geckmesinin 2.gunu kan verdim 1.20 cikti hic bi belirtim falan yok sadece ayaklarim da arada halsizlik oluyo yarin tekrar kan vercem gec dollenme olabilir mi?