Yildizparlak Geçirdim canım agustos ayın da… Beta dediğim gb 330-358 arasın da kaldı hep. O yüzden kürtaj oldum… Tabi ilk gebeliğim di ve duygusal çöküntümü hiç saymıyorum bile… Eyül de ader oldum ekim de hamile kaldıgmı öğrendim. Şuan 15+7 olduk 🤲🏻🧿💙 Yani arkadaşım rabbim hayırlısı ne ise onu nasip etsin🤲🏻